Verzending en retour

Orders per envelop worden verzonden met PostNL en pakketjes met de GLS. Deze levert in de meeste gevallen binnen één à twee werkdagen. Verzendingen geschieden steeds voor rekening en risico van de verkoper. De keuze van de manier van verzending en verpakking is aan ons. Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop de goederen ons bedrijf verlaten. Een groot gedeelte van onze (kleinere) zendingen gaat simpelweg per envelop en past in uw brievenbus. Je hoeft hiervoor niet thuis te zijn.

Sommige zendingen dienen echter als pakket bezorgd te worden. Mocht de bezorger je niet thuis treffen dan zal deze een bericht bij je achterlaten. Het pakket wordt drie keer bij je aangeboden voordat het retour naar ons wordt verzonden. Mochten wij in dergelijke situatie nog een keer het pakket aan je moeten sturen dan brengen wij opnieuw de verzend- en verpakkingskosten in rekening. Wij bieden ook de mogelijkheid jouw bestelling af te leveren op een ander adres. Je kunt dat aangeven bij het invullen van je adresgegevens.

Verzendkosten

Bestellingen vanaf €40 inclusief BTW worden gratis door ons verzonden. Bestel je onder de €40 dan hanteren we een bedrag van €5,95 aan verzendkosten.

Levertijden

Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 1 à 2 werkdagen aan je te leveren na betaling van de bestelling. In de meeste gevallen geldt echter: “op werkdagen voor 15:00 besteld (naar België en Nederland), de volgende werkdag geleverd”. Binnen Nederland leveren we 90% van de bestellingen geplaatst tot 19.00 de volgende dag”.

De levertijd is soms afhankelijk van het soort artikel. Ook wij ontkomen niet aan onverwacht grote bestellingen waardoor een product soms in backorder geplaatst moet worden waardoor de bestelling vertraagt. Wil je vooraf zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel, bel dan even met ons op nummer 033 – 3030814. Als een artikel meer dan 7 dagen niet leverbaar blijkt te zijn, nemen wij even contact met je op. Zorg dus altijd dat je emailadres juist is ingevuld en je deze regelmatig bekijkt.

Retour

Bij het ruilen/retourneren van een artikel: correspondentie verloopt per email, het is je eigen verantwoordelijkheid dat we je juiste e-mailadres hebben. De aanmelding van de retourgoederen moet uiterlijk binnen 14 dagen na verzending bij ons binnen zijn. De 30 dagen gaan in op de eerste werkdag dat je de goederen ontvangt. Binnen 21 werkdagen dient het retourartikel bij ons binnen te zijn. Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retouren worden geweigerd. Let op: Niet elk artikel kan worden geruild. Vanwege hygiëne kunnen we bepaalde producten zoals oordoppen niet retour nemen.

Ruilen van een artikel(en) mag slechts 1 keer per order. Wordt er aan deze voorwaarden niet voldaan vervalt elk recht op ruilen van een artikel. Alle gemaakte kosten brengen wij de klant dan in rekening.

Verzend- en Rembourskosten worden niet vergoed.

Wij zullen binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren.

Retourneren en ruilen in vijf eenvoudige stappen

  • Meld je retour aan via de knop ‘retour aanmelden’ hieronder.
  • Print het retourformulier in je mail uit.
  • Verpak het product met het retourformulier in de originele verpakking.
  • Verstuur het pakket gratis via het antwoordnummer op het retourformulier.
  • Binnen een paar dagen staat het aankoopbedrag op je rekening of ontvang je een nieuw product.
Retour aanmelden

Verzending en retour

Orders per envelop worden verzonden met PostNL en pakketjes met de GLS. Deze levert in de meeste gevallen binnen één à twee werkdagen. Verzendingen geschieden steeds voor rekening en risico van de verkoper. De keuze van de manier van verzending en verpakking is aan ons. Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop de goederen ons bedrijf verlaten. Een groot gedeelte van onze (kleinere) zendingen gaat simpelweg per envelop en past in uw brievenbus. Je hoeft hiervoor niet thuis te zijn.

Sommige zendingen dienen echter als pakket bezorgd te worden. Mocht de bezorger je niet thuis treffen dan zal deze een bericht bij je achterlaten. Het pakket wordt drie keer bij je aangeboden voordat het retour naar ons wordt verzonden. Mochten wij in dergelijke situatie nog een keer het pakket aan je moeten sturen dan brengen wij opnieuw de verzend- en verpakkingskosten in rekening. Wij bieden ook de mogelijkheid jouw bestelling af te leveren op een ander adres. Je kunt dat aangeven bij het invullen van je adresgegevens.

Verzendkosten

Bestellingen vanaf €30,00 inclusief BTW worden gratis door ons verzonden. Bestel je onder de €30,00 dan hanteren we een bedrag van €5,95 aan verzendkosten.

Levertijden

Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 1 à 2 werkdagen aan je te leveren na betaling van de bestelling. In de meeste gevallen geldt echter: “op werkdagen voor 15:00 besteld (naar België en Nederland), de volgende werkdag geleverd”. Binnen Nederland leveren we 90% van de bestellingen geplaatst tot 19.00 de volgende dag”.

De levertijd is soms afhankelijk van het soort artikel. Ook wij ontkomen niet aan onverwacht grote bestellingen waardoor een product soms in backorder geplaatst moet worden waardoor de bestelling vertraagt. Wil je vooraf zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel, bel dan even met ons op nummer 033 – 3030814. Als een artikel meer dan 7 dagen niet leverbaar blijkt te zijn, nemen wij even contact met je op. Zorg dus altijd dat je emailadres juist is ingevuld en je deze regelmatig bekijkt.

Retour

Bij het ruilen/retourneren van een artikel: correspondentie verloopt per email, het is je eigen verantwoordelijkheid dat we je juiste e-mailadres hebben. De aanmelding van de retourgoederen moet uiterlijk binnen 14 dagen na verzending bij ons binnen zijn. De 30 dagen gaan in op de eerste werkdag dat je de goederen ontvangt. Binnen 21 werkdagen dient het retourartikel bij ons binnen te zijn. Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retouren worden geweigerd. Let op: Niet elk artikel kan worden geruild. Vanwege hygiëne kunnen we bepaalde producten zoals oordoppen niet retour nemen.

Ruilen van een artikel(en) mag slechts 1 keer per order. Wordt er aan deze voorwaarden niet voldaan vervalt elk recht op ruilen van een artikel. Alle gemaakte kosten brengen wij de klant dan in rekening.

Verzend- en Rembourskosten worden niet vergoed.

Wij zullen binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren.

Retourneren en ruilen in vijf eenvoudige stappen

  • Meld je retour aan via de knop ‘retour aanmelden’ hieronder.
  • Print het retourformulier in je mail uit.
  • Verpak het product met het retourformulier in de originele verpakking.
  • Verstuur het pakket gratis via het antwoordnummer op het retourformulier.
  • Binnen een paar dagen staat het aankoopbedrag op je rekening of ontvang je een nieuw product.
retour aanmelden

Verzending en retour

Orders per envelop worden verzonden met PostNL en pakketjes met de GLS. Deze levert in de meeste gevallen binnen één à twee werkdagen. Verzendingen geschieden steeds voor rekening en risico van de verkoper. De keuze van de manier van verzending en verpakking is aan ons. Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop de goederen ons bedrijf verlaten. Een groot gedeelte van onze (kleinere) zendingen gaat simpelweg per envelop en past in uw brievenbus. Je hoeft hiervoor niet thuis te zijn.

Sommige zendingen dienen echter als pakket bezorgd te worden. Mocht de bezorger je niet thuis treffen dan zal deze een bericht bij je achterlaten. Het pakket wordt drie keer bij je aangeboden voordat het retour naar ons wordt verzonden. Mochten wij in dergelijke situatie nog een keer het pakket aan je moeten sturen dan brengen wij opnieuw de verzend- en verpakkingskosten in rekening. Wij bieden ook de mogelijkheid jouw bestelling af te leveren op een ander adres. Je kunt dat aangeven bij het invullen van je adresgegevens.

Verzendkosten

Bestellingen vanaf €30,00 inclusief BTW worden gratis door ons verzonden. Bestel je onder de €30,00 dan hanteren we een bedrag van €5,95 aan verzendkosten.

Levertijden

Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 1 à 2 werkdagen aan je te leveren na betaling van de bestelling. In de meeste gevallen geldt echter: “op werkdagen voor 15:00 besteld (naar België en Nederland), de volgende werkdag geleverd”. Binnen Nederland leveren we 90% van de bestellingen geplaatst tot 19.00 de volgende dag”.

De levertijd is soms afhankelijk van het soort artikel. Ook wij ontkomen niet aan onverwacht grote bestellingen waardoor een product soms in backorder geplaatst moet worden waardoor de bestelling vertraagt. Wil je vooraf zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel, bel dan even met ons op nummer 033 – 3030814. Als een artikel meer dan 7 dagen niet leverbaar blijkt te zijn, nemen wij even contact met je op. Zorg dus altijd dat je emailadres juist is ingevuld en je deze regelmatig bekijkt.

Retour

Bij het ruilen/retourneren van een artikel: correspondentie verloopt per email, het is je eigen verantwoordelijkheid dat we je juiste e-mailadres hebben. De aanmelding van de retourgoederen moet uiterlijk binnen 14 dagen na verzending bij ons binnen zijn. De 30 dagen gaan in op de eerste werkdag dat je de goederen ontvangt. Binnen 21 werkdagen dient het retourartikel bij ons binnen te zijn. Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retouren worden geweigerd. Let op: Niet elk artikel kan worden geruild. Vanwege hygiëne kunnen we bepaalde producten zoals oordoppen niet retour nemen.

Ruilen van een artikel(en) mag slechts 1 keer per order. Wordt er aan deze voorwaarden niet voldaan vervalt elk recht op ruilen van een artikel. Alle gemaakte kosten brengen wij de klant dan in rekening.

Verzend- en Rembourskosten worden niet vergoed.

Wij zullen binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren.

Retourneren en ruilen in vijf eenvoudige stappen

  • Meld je retour aan via de knop ‘retour aanmelden’ hieronder.
  • Print het retourformulier in je mail uit.
  • Verpak het product met het retourformulier in de originele verpakking.
  • Verstuur het pakket gratis via het antwoordnummer op het retourformulier.
  • Binnen een paar dagen staat het aankoopbedrag op je rekening of ontvang je een nieuw product.
retour aanmelden