Vragen? We zijn één en al oor!

Wij proberen onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen! Via deze pagina proberen wij de meeste vragen al direct te beantwoorden, maar neem gerust contact op met ons waanzinnige klantenservice team! Zij zijn een luisterend oor voor al je vragen, problemen en natuurlijk complimenten!

Veelgestelde vragen

Bestellingen geplaatst voor 20:00 uur, worden, op werkdagen, dezelfde dag nog verzonden. Voor België geldt: voor 17:00 besteld, dezelfde dag nog verzonden. Mocht er onverhoopt vertraging in de levering zitten, dan krijg je hierover uiteraard bericht! Kijk hier voor meer informatie over je bestelling.

Indien een product uit je bestelling een langere levertijd heeft, dan zie je dit duidelijk op de webshop en krijg je hierover bericht. Standaard zullen we je bestelling alleen compleet verzenden. Wil je toch een deellevering? Geen probleem, vraag het ons via een reply of via onderstaande contactmogelijkheden!

Zodra we jouw bestelling hebben verstuurd ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin je factuur en een Track & Trace link om je bestelling te volgen. Deze zijn ook te vinden in je account op de webshop. 

Als je niet thuis was, dan probeert DHL het bij de buren of op een later moment nog een keer. Houd de Track & Trace in de gaten voor meer info!

Dit kan uiteraard altijd! Meld hier je retour aan zodat wij op de hoogte zijn van al je wensen voor je retour.  Vul je postcode en bestelnummer in en volg de stappen. Kijk hier voor meer informatie over ons eenvoudige retourproces.


Staat je vraag hier niet tussen? Bekijk ook onze andere klantenservice pagina’s over Retourneren & Garantie, Betalen & Facturatie en Bestellen & Verzenden.

Kelly Klantenservice

Vragen? We zijn één en al oor!

Wij proberen onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen! Via deze pagina proberen wij de meeste vragen al te beantwoorden, maar neem gerust contact op met ons waanzinnige klantenservice team! Zij zijn een luisterend oor voor al je vragen, problemen en natuurlijk complimenten!

Veelgestelde vragen

Bestellingen geplaatst voor 20:00 uur worden, op werkdagen, dezelfde dag nog verzonden. Mocht er onverhoopt vertraging in de levering zitten, dan krijg je hierover uiteraard bericht! Kijk hier voor meer informatie over je bestelling.

Indien een product uit je bestelling een langere levertijd heeft, dan krijg je hierover bericht. Standaard zullen we je bestelling alleen compleet verzenden. Wil je toch een deellevering? Geen probleem, vraag het ons via een reply of via onderstaande contactmogelijkheden!

Zodra we jouw bestelling hebben verstuurd ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin je factuur en een Track & Trace link om je bestelling te volgen. Deze zijn ook altijd te vinden in je account op de webshop. Daarvoor moet je natuurlijk wel even inloggen, maar dan vind je alles terug!

Als je niet thuis was, dan probeert GLS het bij de buren of op een later moment nog een keer. Houd de Track & Trace in de gaten voor meer info!

Dit kan uiteraard altijd! Meld hier je retour aan zodat we op de hoogte zijn van al je wensen met betrekking tot de retour. Vul je postcode en bestelnummer in en volg de stappen. Kijk hier voor meer informatie over ons simpele retourproces.


Staat je vraag hier niet tussen? Bekijk ook onze onderstaande klantenservice pagina’s voor verdere informatie. 

Of neem direct contact op!

Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat of mail met ons!

Of neem direct contact op!

Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat of mail met ons!

Contactformulier

Stuur ons een bericht via onderstaand formulier. Heeft je vraag spoed? Geef dit dan aan in het onderwerp! Wij gaan dan direct voor je aan de slag! Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Vergeet dan niet je bestelnummer te vermelden.

 

 

    Contactformulier

    Stuur ons een bericht via onderstaand formulier. Heeft je vraag spoed? Geef dit dan aan in het onderwerp! Wij gaan dan direct voor je aan de slag! Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Vergeet dan niet je bestelnummer te vermelden.