Op deze pagina vind je alle vragen over de verschillende betaalmethodes, facturatie en terugbetaling.  Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!

Veelgestelde vragen

Nadat de bestelling is verzonden vanuit ons magazijn, sturen we per mail de factuur jouw kant op!

Bedrijven hebben de mogelijkheid om te betalen op factuur. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Gespreid betalen is niet mogelijk voor particuliere bestellingen.

Wanneer je naar de winkelwagen gaat, kun je bij “Kortings- of actiecode” jouw gewenste code invullen en op het vinkje drukken. Als deze geldig is, wordt deze gelijk toegepast.

De prijs op de website is inclusief BTW. Doorgaans is dit 21%, bij het afrekenen krijg je een overzicht van totaal en wat hiervan de BTW kosten zijn.

Indien het factuuradres gewijzigd moet worden, kun je het beste contact met ons opnemen. Dat kan via de chat of e-mail.

Het makkelijkste is nogmaals de bestelling te plaatsen. Als het echt niet lukt, adviseren we je om even contact met ons op te nemen.

Uiteraard ligt dit aan of je kiest voor een volledige creditering/restitutie of omruiling. Bij een restitutie zullen we deze altijd via dezelfde betaalmethode doen. Wij zullen binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren, meestal gebeurt dit echter al binnen 1-3 werkdagen na het verwerken van de retourzending. Verzend- en Rembourskosten worden niet vergoed.

Op deze pagina vind je alle vragen over de verschillende betaalmethodes, facturatie en terugbetaling.  Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!

Veelgestelde vragen

Wij accepteren betaling via iDeal, Paypal, Bancontact, credit cards en voor bedrijven kan het ook op factuur. Hier kun je daar meer over vinden.

Bedrijven hebben de mogelijkheid om te betalen op factuur. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen.

Wanneer je naar de winkelwagen gaat, kun je bij “Kortings- of actiecode” jouw gewenste kortingscode invullen en op het vinkje drukken. Dan wordt deze gelijk toegepast.

De prijs op de website is exclusief BTW. Doorgaans is dit 21%, bij het afrekenen krijg je een overzicht van het subtotaal en de BTW kosten.

Indien het factuuradres gewijzigd moet worden, kun je het beste contact met ons opnemen. Dat kan via chat, email, contactformulier en telefoon!

We sturen hierover een email, dan kun je het altijd nog een keer proberen. Als het echt niet lukt, adviseren we je om even contact met ons op te nemen.

Als enkel de buitenkant van het pakket beschadigd is, kan je gewoon genieten van het product. Uiteraard kun je er altijd een melding van maken door contact met ons op te nemen! Mocht er toch meer beschadigd zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan samen met jou een passende oplossing vinden.

Wij zullen de restitutie altijd via dezelfde betaalmethode doen. Wij zullen binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren. Verzend- en Rembourskosten worden niet vergoed.

Op deze pagina vind je alle vragen over de verschillende betaalmethodes, facturatie en terugbetaling.  Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!

Veelgestelde vragen

Wij accepteren betaling via iDeal, Paypal, Bancontact, credit cards en voor bedrijven kan het ook op factuur. Hier kun je daar meer over vinden.

Bedrijven hebben de mogelijkheid om te betalen op factuur. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen.

Wanneer je naar de winkelwagen gaat, kun je bij “Kortings- of actiecode” jouw gewenste kortingscode invullen en op het vinkje drukken. Dan wordt deze gelijk toegepast.

De prijs op de website is exclusief BTW. Doorgaans is dit 21%, bij het afrekenen krijg je een overzicht van het subtotaal en de BTW kosten.

Indien het factuuradres gewijzigd moet worden, kun je het beste contact met ons opnemen. Dat kan via chat, email, contactformulier en telefoon!

We sturen hierover een email, dan kun je het altijd nog een keer proberen. Als het echt niet lukt, adviseren we je om even contact met ons op te nemen.

Als enkel de buitenkant van het pakket beschadigd is, kan je gewoon genieten van het product. Uiteraard kun je er altijd een melding van maken door contact met ons op te nemen! Mocht er toch meer beschadigd zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan samen met jou een passende oplossing vinden.

Wij zullen de restitutie altijd via dezelfde betaalmethode doen. Wij zullen binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren. Verzend- en Rembourskosten worden niet vergoed.

Of neem direct contact op!

Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat of mail met ons!

Of neem direct contact op!

Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat of mail met ons!

Contactformulier

Stuur ons een bericht via onderstaand formulier. Heeft je vraag spoed? Geef dit dan aan in het onderwerp! Wij gaan dan direct voor je aan de slag! Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Vergeet dan niet je bestelnummer te vermelden.